i cant stop kissing..

my new tattoo, hihi. den är så varm.


skolan har pågått i en vecka och tycker min klass är apbra. fast läxor har vi fått gått om hehe. vi har en lärare som heter per och han är helt klart den bästa. sjukt rolig.. han har vi iallafall i biologi/kemi. kollade i microskåp och då kollade jag på mitt hårstrå, snacka om kluvna toppar =(
haha, men spännande! var på träning också igår, och det var fun. gjorde två flickisar irad, utan hjälp!! c00lt.

imorgon är det uppvisning klockan elva på älmhulstorg så det blir också spännande. sen blir det att yra omkring med min finafelicia. hatar henne för att hon inte går med mig på NV, saknar henne för mycket.
är kissnödig nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0