day 04

Dag 04 - Vad bjuder jag på för mat?

Mat är förmodligen det bästa som finns. MEN!!!! Jag kan inte laga mat. Jag finner absolut ingen ro till att laga mat, så jag vet inte hur det kommer gå för mig när jag flyttar hemifrån. Fast det positiva är när jag väl lagar mat, är det i alla fall ätligt.
Men låt se.. Om jag skulle bjuda kungen på mat så skulle nog menyn se ut såhär:

FÖRRÄTT

Vitlöksbröd (För att det är så JÄVLA gott)

VARMRÄTT

Äggnudlar med kyckling & grönsaker, men en stänk soya. (För att detta är min favoriträtt och jag kan äta detta i en vecka i sträck, & fortfarande älska det)

EFTERRÄTT

Marängtårta med clementiner (För att det är underbart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0