day 05

Dag 05 - Vad är kärlek?

Sicken tankeställare! Men kärlek är nog flera saker då man känner olika sorters kärlek. Eller är kärlek en sak som har flera olika nivåer. Det finns kärlek till olika sorters människor, djur, platser, saker osv..

Jag är nog en sån som känner kärlek till människor, platser och minnen. Saker och materiella ting betyder inte så mycket, om man ska jämföra med minnen t.ex :)
Sen älskar jag mina fina människor som finns runt omkring mig! Min familj är ju helt underbar (puss!!!) och sen fina vänner, ni är ju helt underbara. Sen har jag en mycket fin pojke också, puss på honom också.

Fast något jag är dålig på är att visa min kärlek till dessa människor. Ibland tar jag allt för givet. MEN, jag jobbar på det & jag älskar er något så in i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0