day 06

Dag 06 - Om det vore min sista dag

Ja, vad fan gör man? Haha..
Skulle jag vaknat upp och varit medveten om vad som skulle hända om 24 timmar skulle jag antagligen först fått en jävla panik, sedan stressat sönder. Mest bara yrat omkring i huset och inte riktigt ha någon aning om vad jag skulle göra. Sedan när jag väl fått på mig kläder skulle jag nog tvingat ut familjen och äta lite. (Dom vet inte om att jag ska dö såklart. Skulle jag sagt det så skulle dom ju legat hemma och gråtit floder..)

Vi är ute och äter och jag är fruktansvärt snäll. Sen efter middagen har jag ingen aning om hur jag skulle prioritera ihop resten. Finns ju tusen saker att göra!
Självklart skulle jag vilja träffa mina vänner, men sen skulle jag vilja träffa min släkt också. Åka till thailand, vara i huset & träffa kusiner. Men att åka till Thailand hinner jag tyvärr inte då jag är död innan.
Sen skulle jag vilja gå på festival. Damn, skulle varit toppen!!

Men tillsist så skulle jag vilja vara för mig själv. Jag vill inte att någon ser mig dö, fan vad disgusting..
Skulle varit underbart att somna in till någon bra låt. ELLER! så spelas min spotifylista så slipper jag välja låt. För annars skulle det tagit tid och välja och troligtvis skulle jag dött innan jag valt låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0