beat your heart out

Varför bloggar jag bara på helgen?? Dålig stil =)
Men veckan knallade på. Fick VG på matteprovet, glad tjej.. Hade någon debatt i torsdags om bränslen, min grupp vann nog. Sen i fredags så hade vi bokens dag så treorna har fixat en massa grejer åt oss. Jepordy, på spåret, charader osv.. Var helt okej. Pappa hämtade mig & sen drack jag té resten utav kvällen.
Igår hade jag fest här hemma och det var mycket trevligt, trots att det inte kom så många. Blev lite av varje. Snack, snö, dans, pussar, skratt & alkohol. NAJSNAJS
Idag ska jag ligga hemma och bara dö. Försöka fixa inför historiaprovet på fredag (hej IG!!) och svenskaprovet på tisdag..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

"pussar" , var nog lite mer än bara pussar eller? ;) haha

tack för kvällen/natten iaf! :DD

2010-11-29 @ 22:15:13
Postat av: cizzi

hahah, jo.. det var kanske det ;)

2010-12-03 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0