the butterfly was ..

TJOFLÖJT!

hade tänkt att uppdatera min blogg om mitt liv =)
men iallafall så rullar det på som tusan vill jag säga. denna vecka har gått otroligt snabbt och imorgon är det fredag vilket är mys som tusan. slutar dock halv fyra men jag står ut för sen ska jag fika med mitt lilla älskade kioskmongo felicia.
sen på lördag ska jag till stan med mor för att inhandla en dataväska plus lite annat kul om jag hittar.
har precis blivit frisk från nästan tre veckor lunginflammation så det är jävligt göttigt. men är väldigt efter i matteboken har jag märkt men jag kämpar på ändå hihi.

hade ett äckligt biologiprov igår och jag höll på att dö för det var riktigt svårt :(
men bara jag får G så är det lungt.

nu ska jag plugga engelska och kolla tv. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0