day 18

Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

Ett ögonblick var i Augusti 2010 när jag, Felicia och Erik var på älmhultsdagarna. Vi var och kollade på ett liveband och drack vin. Livebandet var helt ok, då jag var lite full. Felicia som hade fått lite för mycket började krypa runt på marken som en bebis. Sen så stog det en massa blommor framme vid scenen. Felicia började då ta dessa blommor och slänga upp dom på scenen. Då kollade sångaren på mig och erik precis som om vi var ansvariga för Felicia. HAHAHA, skulle jag inte ha druckit skulle jag tyckt att det var så jävla pinsamt. Nu blev det bara pinsamt/JÄVLIGT ROLIGT!.
Puss på detta.

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHAHAH. kul att jag är ditt pinsammaste ögonblick! Känner mig stolt. haha.

2011-01-10 @ 00:22:46
URL: http://whitebloodcells.blogg.se/
Postat av: jag

HAHAH, du är så bäst <3333333333333333

2011-01-10 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0