great day

Igår åkte jag till älmhult redan klockan halv tio då mamma och moster sålde svamp. sen kvart över tio började vi värma upp inför gymnastikuppvisningen men FAN, det började ösregna och vi var tvugna att ställa in det. aja iallafall så kom min finastejf och hon hängde med mig hem sen.
vi åt och sånt sen kom erik. jag bytte om och sen drog vi till älmhult igen. Först gick vi runt och kollade läget, hehe. sen satte vi oss i öltältet och hade nothing but a good time u knooow. sen stack vi ut och kollade på banden som spelade. jag föll som vanligt för en snyggis och gav honom en solros?! haha. han var iallafall skittråkig men jag kramade honom några gånger ändå. sen hittade vi två galna tjejer som vi sprang runt med. erik gick in på zorello med vakterna sa att han hade druckit för mycket haha, så han blev utkörd.
Så vi stack till hartmans hörna och började dricka där, lite cider och så. HUR FAN KUNDE JAG SOM SER UT SOM EN 12-ÅRING DRICKA DÄRINNE?!?!? crazy.. aja, sen somnade jag nästan därinne men det stängde ändå. så vi stack till wärkstan och erik försökte gå in där men han misslyckades hahaha!

lizze sa först hej till en snubbe, sen svarade han inte så hon sprang baklänges till honom medans han gick och sa TJENA TJENA TJENA!! hahah, men han svarade inte ;(
sen tappade vi bort sophie och hello kitty så vi stack till amigos och väntade på jens.
superbra natt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0