day 08

Dag 08 - Favoritsaker

1. Sängen

You are beautiful in every single way!! Jag har nog spenderat över 75% av mitt liv i sängen. Och eftersom jag inte har någon soffa, så använder jag sängen som en soffa också. Du är så bra, min säng!

2. Mobilen

Nu ska jag inte överdriva.. Jag klarar mig finfint utan mobilen. Bara jag själv lägger den ifrån mig. Vet jag att jag skulle behöva ha med den & sedan glömmer den, kan jag bli förbannad som fan och sedan deppa hela dagen för att jag glömde mobilen hemma.



Jag orkar inte mer nu! Mår illa som fan.. Kan tacka mig själv för det eftersom jag inte kan kontrollera mitt matintag utan bara ska kränga. Skriver kanske skriver mer imorgon på detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0