my brain hurts so I rest for a while

BUONGIRONO!!

finfin uppdatering..
anyway, veckan var super & den gick snabbt också. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde för kul men snabbt gick den i alla fall. I fredags åkte jag hem till alex och var där, mys. Sen kom pappa och hämtade mig på lördagen & sen var jag bara hemma och kollade tv. När klockan var halv två kom erik instormandes och vi skålade. Han stack hem runt fem och efter det gjorde jag pytt i panna med rödbetor. MUMS, aldrig varit så gott som då.
Sov tre timmar, vaknade och satte igång att städa. Åkte till ÄLSKLINGSFELICIA (♥) och pratade. Superbra! Åkte hem och fikade med lite random people.

OCH NU, sitter jag med biologiboken och ska sätta igång att börja läsa den skiten. Denna veckan lär bli ett helvete då vi har prov i princip varje dag. hmm.. önskar att jag var överamitiös, skulle icke skada!
PUSS.



fina fingrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0