living in a memory

hallå!

Veckan har bestått utav plugg (som vanligt). I fredags slutade jag liiite tidigare så jag slängde på mig ytterkläderna och småsprang till stationen. Tåget var försenat, thank god(!) och jag hann med. Begav mig till växjö för att träffa felicia och det var mycketmycket trevligt. Fikade lite, yrade runt i snön & shoppade lite. För min del blev det en kavaj (ångrar den lite nu), hårinpackning och värmespray. sen åkte vi till älmhult och satt och pratade och delade en pizza på stationen.
du är så bra felicia!!♥

Sen resten utav helgen blev jag hemma. Menat att jag skulle till öppet hus men hade ingen skjuts. idag har jag städat mitt rum och tvättat. IM SO GOOD!! nu är mammas kompisar här och vi har precis ätit massa goooooooood mat.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Felicia

LOVE YOU!!

2010-11-21 @ 20:33:33
URL: http://whitebloodcells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0