toys and flavors

tjenaaaaaaaaaa!

fy fan vilken härlig kväll slash natt det var igår! och det tackar vi rebecka för!
började hemma hos mig med felicia med ett par cider. sen körde vi vidare mot lönsboda och hämtade erik & igen vidare ut till skogen. där satt alla samlade i en soffa och vi trängde ner oss och drog igång. efter inte alls så lång tid började vi dansa och felicia välte ut cider på hund. HAHAHA, så jävla roligt.
Sen gick de bara utför och jag gick runt och dansade konstant haha. PA PADIIAMO DU DU DU DU DU osv..
fick plåstra om rebecka som hade voltat sen drog vi igång igen. däckade runt två och spydde strax efter.

MEN DETTA VAR EN HELT UNDERBAR NATT! förutom dagen efter då, men de räknas inte.

Nu ska jag fixa historian förhoppningsvis. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ni kom! :D jag hade sjukt kul iaf:DDD

måste vi göra om nån gång (Y)

2010-11-06 @ 23:28:23
Postat av: Cizzi

tack för vi fick komma :D

det MÅSTE vi! (yy

2010-11-07 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0