new message

det är söndag och det är likamed rövballe. skola imorgon :(
men helgen har varit helt oooook! Fikade med felicia i fredags, nödvändigt och bra. köpte en massa godis som jag käkade upp på lördagsmorgonen haha. sen var jag uppe i älmhult med mamma i lördags också och köpte en dataväska, ful som stryk men ändå.. käkade massa gott på ikea med! sen träffade jag felicia och vi käkade pizza med jimmie. Sen slängde vi av henne och vi körde vidare in i dom skånska skogarna på ett ungefär. aja, den pratstunden satt riktigt bra.

Sen sparkade han ut mig och jag satt hemma och kollade på dansfeber men min bajsbror. Och idag har jag varit bäst och skrivit klart både älg & rådjursskrivningen och mig svenskanovell. SVINBRA!! har pluggat lite italienska men fan, det finns bättre saker att göra än det.
Så nu ska jag tvätta håret ( VÄLDIGT NÖDVÄNDIGT), we horse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0