day 12

Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

1. Tycker om min pojkvän väldigt mycket.

2. Önskar ofta att jag var rik och kunde köpa vad jag vill.

3. Hatar kyla och snö.

4. Vill ha bättre betyg trots att jag har helt OK betyg, men orkar inte göra något åt det.

5. Skulle vilja sticka till ett annat land och festa varje dag i en period.

6. Önskar att jag var mer framåt än så jävla tillbakadragen.

7. Saknar att träna konståkning.

8. När jag flyttar hemifrån vill jag ha en hund (en shar pei), men jag vet att jag inte kommer kunna ha det då jag lär plugga & inte kommer ha råd till att ha den på ett hunddagis.

9. Otroligt rädd för att bli gravid (haha)

10. Vill bo i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0