day 15

Dag 15 - Mina drömmar

Fan vad svårt att veta, drömmer om olika saker hela tiden..
Men först är det väll att ta studenten? & sen kunna fundera ut en högskoleutbildning och sen gärna flytta hemifrån också! Men innan jag börjar högskolan, så vill jag nog ut och resa. Så jag får väll jobba ihop lite pengar innan.
I alla fall.. Jag är ute och reser (gärna australien) sen kommer jag tillbaka & sätter mig bakom skolbänken igen för ett par år.

Sen är jag förhoppningsvis en dietist/lärare, eller något annat skoj. Då kan jag börja jobba och tjäna lite pengar.
Många skriver att dom vill ha familj runt 30? Men det vill inte jag.. Eller vi får se med tiden, men just nu känner jag verkligen inte för det.
Sen när man är 65 får man ta pension och det ska bli så härligt!! Då flyttar jag gärna utomlands. Kanske till huset i Thailand?! Jaja, det är ju ett tag till ;)

Men annars har jag inga vidare större drömmar.. Att bli rockstjärna eller uppfinna milstolpar för mänskligheten är inget jag funderar på minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0